پشتیبانی {سوالی دارید؟}
6 نکته در طراحی یک بنر تبلیغاتی موثر

6 نکته کلیدی در طراحی بنر

1- روان شناسی رنگ ها را بشناسید . این بدان معنا است که باید بدانید چه رنگ هایی بهتر روی حس مخاطبینتان تاثیر گذاشته و باعث جذب آن ها می گردند :

 

رنگ مشکی : قدرت

رنگ سفید : معصومیت و پاکی

رنگ قرمز : انرژی و هیجان

رنگ زرد : دوستی و صمیمیت

رنگ خاکستری : امنیت

رنگ آبی : اعتماد

رنگ سبز : تازگی و نو بودن

رنگ بنفش : سلطه داشتن

رنگ نارنجی : ابداع و ایده

 

2- مخاطبتان را دعوت کنید . بیننده بنر بیشتر از اینکه خود دوست داشته باشد روی بنر شما کلیک کند تمایل دارد شما دعوتش کنید پس باید از کلماتی مانند : کلیک کنید - همین حالا کلیک کنید - با ما تماس بگیرید - به ما سر بزنید و ... در بنر خود استفاده کنید

 

3-  لوگو خود را در بنر حتما قرار دهید . باید قصد شما از طراحی بنر معرفی خودتان باشد نه اینکه فقط به جذب مشتری فکر کنید . پس از اینکه در مکان های مختلف دیده شدید مطمئنا بیننده بنر به شما اعتماد میکند پس همیشه در بنر لوگو خود را قرار دهید

 

4- کوتاه و مفید از متن ها استفاده کنید . یک تجربه ثابت کرده مشتری فقط برای 4 ثانیه بر روی بنر و یا سایت شما تمرکز میکند و اگر در این مدت بیننده را میخکوب نکردید دیگر نمیتوانید نظرش را به راحتی درباره خودتان تغییر دهید . پس سعی کنید در نگاه اول او را مجذوب خود کنید

 

5-  از کلمات جدید استفاده کنید . سعی نکنید از کلماتی که در بیشتر بنر ها دیده می شود استفاده کنید . تکراری بودن باعث میشود بیننده حس ابداع و نو بودن در بنر شما حس نکند و مطمئنا تصور میکند شما هم مانند بقیه هستید

 

6 - رده سنی مشتری و بیننده خود را مشخص کنید و به طبع او احترام بگذارید . یک کودک دوست دارد در بنر از شخصیت های کارتونی استفاده شود و یا یک نوجوان دوست دارد محیط بنر شما اکتیو و پر انرژی باشد