تمــاس با ما
چگونه در تبلیغات بنری بیشترین مشتری را جذب کنیم؟

تبلیغات بنری هدفمند یا PPC نوعی تبلیغات هدفمند هستند که فقط زمانی که کاربر هدف شما بر روی بنر کلیک کند از شما هزینه کسر می شود و میتوان آن را یکی از استاندارد و بهترین حالت های تبلیغات جذب مشتری بصورت بهینه دانست!

 

حال سوال اینجاست که چرا بعضی از کاربران ناراضی هستند که کلیک هایی که روی بنرشان می شود به مشتری یا بازدید کننده فعال تبدیل نمی شود؟

جواب این سوال به مواردی نیاز دارد که شما باید بررسی کنید که تمام آن شرایط را دارا هستید و یا اگر این شرایط در سایت شما وجود دارد بفکر تغییرات جزئی در بالاتر بردن کیفیت آن باید باشید

1- محتوای صفحه فرود باید با بنر تبلیغاتی شما همسان باشد

2- محتوای صفحه فرود بایددارای متن و تصاویر هیجان انگیز و جذب کننده باشد یعنی از متن های حرفه ای در تبلیغات و معرفی استفاده نمایید

3- آنقدر صفحه فرود را با متن های تبلیغاتی چشمگیر نکنید که بیشتر شبیه دروغ باشد تا تبلیغ

4- حتما آیکن پشتیبانی را در دسترس بازدید کننده خود قرار دهید تا فورا بتواند از شما در مواردی سوال کند یا پشتیبانی بگیرد

5- اعتماد مشتری را به هر قیمتی جذب نمایید